Tessa (Customer Service Medewerker)
Tessa heeft na het behalen van haar MBO-opleiding 1e Verkoper de tijd genomen om te ontdekken welke richting zij nu echt wilde inslaan in haar carrière. Na twee bijbanen als pakketbezorger en productiemedewerker, besloot ze de stap te maken naar een functie als Klantenservicemedewerker. In deze rol was ze verantwoordelijk voor het aannemen van de telefoon en het beantwoorden van vragen van zowel klanten als prospects. Daarnaast coördineerde zij het onderhoud voor klanten, plande ze afspraken in en behandelde ze inkomende e-mails. Ook het afhandelen van klachten was een belangrijk onderdeel van haar taken, waar zij zorgde voor passende oplossingen en klanttevredenheid. Tessa vindt het ontzettend leuk om klanten te helpen en hen vakkundig te woord te staan. Het is dan ook haar passie om in een klantgerichte rol te werken, wat haar motiveert om op zoek te gaan naar een nieuwe organisatie waar zij deze passie verder kan benutten. Ondanks haar actieve zoektocht, heeft ze de afgelopen maanden helaas nog geen organisatie gevonden die bij haar ambities en vaardigheden past.
Tessa omschrijft zichzelf als een vriendelijke, sociale en behulpzame persoon. Ze staat altijd klaar om haar collega’s en de mensen om haar heen te ondersteunen, zowel op professioneel als persoonlijk vlak.
Tessa is per direct beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2500 ,- bruto op basis van 40 uur.
Tessa omschrijft zichzelf als een vriendelijke, sociale en behulpzame persoon. Ze staat altijd klaar om haar collega’s en de mensen om haar heen te ondersteunen, zowel op professioneel als persoonlijk vlak.
Tessa is per direct beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2500 ,- bruto op basis van 40 uur.
Werkzaamheden
- Telefoon aannemen en klanten te woord staan;
- Technische vragen beantwoorden;
- Onderhoud inplannen en afspraken coördineren;
- E-mail beantwoorden en opvolgen;
- Klachten afhandelen en oplossingen bieden.